Médiaszereplés, interjúk, válságkommunikáció, kommunikációs stratégia
Employer Branding
Munkáltatói márkaépítés, munkaerőpiaci változások, Y- és Z-generáció, interaktív belső kommunikáció, vállalati Facebook-csoportok moderálása – millió szempont, ami mellett ma már nem lehet elmenni. A munkaerőhiány alapvetően átrendezte a munkavállalók és a vállalatok egymáshoz való viszonyát. Mitől érzi magát elégedettnek egy fiatal mérnök? Hogyan szólítsuk meg a leendő szakmunkás munkatársunkat? Ebben segítünk.
A munkáltatói márkaépítés alapja tulajdonképpen az, hogy törődünk a munkatársainkkal. Ebbe az is beletartozik, hogyan köszönünk egymásnak reggel a folyosón, és az is, hogy a fizetés mellett milyen egyéb előnyöket tudunk kínálni a dolgozóinknak. Kompenzáljuk-e például őket az ingázással töltött időért. Vagy elég nagy teljesítményű-e a wifi a munkásszálláson, ahol a külföldi dolgozóink egy időben akarnak viberezni, messengerezni az otthoni családtagjaikkal, vagy filmet nézni. Ha úgy érzi, segíteni egy külső nézőpont a toborzási gondjai megoldásában vagy a munkaerő megtartásában, hívjon minket. Így tudja felvenni velünk a kapcsolatot.