Médiaszereplés, interjúk, válságkommunikáció, kommunikációs stratégia
Válságkommunikáció
A válságokkal egy dolgot lehet tenni: előzetesen fel kell készülni rájuk. Amikor beüt a krízis, már késő. Túl gyorsan kell dönteni, nincs idő azon gondolkozni, milyen lépésekkel számoljuk fel a válságot, és azok milyen sorrendben következzenek, ki legyen a válságstáb vezetője, ki legyen a szóvivő a válságban, mit mondjon, milyen formában, vagy mikor.
A krízis bekövetkezik, ebben minden vállalat biztos lehet. A kérdés csak az, mikor. A válsághelyzetek kommunikációs kezelésére előzetesen kell felkészülni, és rendszeresen gyakorolni kell a kríziskommunikációs kézikönyvben foglaltakat. Régi ügyfeleink már ismerik a Médiatréning.hu Kft egyedi oktatástámogató fejlesztését, a real time válságszimulációnkat, ami nem csak tanulságos, hanem szórakoztató is. Néha mi magunk is elcsodálkozunk, mennyire valóságos helyzeteket sikerül szimulálnunk az ügyfelek támogatása érdekében, persze, a valódi kockázatok nélkül. Előzze meg a válságot, kérjen ajánlatot.